Skip to main content

גישור לפני גירושין: מה זה אומר?

גישור הוא תהליך בו מתקבלות הסכמות של שני הצדדים לטובת פתרון הסכסוך הזוגי ביניהם. בניגוד להליך בבית  משפט הליך הגישור בדרך כלל קצר יותר וגמיש יותר עבור הצדדים המעורבים מבחינת נכונות להצעת פשרות לטובת בני הזוג ולטובת הילדים שלהם. גישור לפני גירושין יכול להיות אפקטיבי כדי לפתור מחלוקות על רכוש או מזונות, לדוגמא, בטרם הליך הגירושין. הגישור מטרתו ליצור הסכם גירושין ברוח טובה כדי להימנע מדיונים ארוכים ומתישים בבית המשפט או בית הדין הרבני. הגישור יכול לתרום לבני הזוג להגיע להבנות הדדיות ביניהם אודות הרכוש, משמורת ומזונות הילדים בהסכם מסודר, שיאורגן בהליך הגישור.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היכן תוכלו למצוא מגשרים לפני גירושין?

      אם אתם מחפשים מגשרים שיוכלו לסייע לכם בפתרון מחלוקות לפני הגירושין, אז תוכלו לפנות אל מגשרים מומלצים שתמצאו בעיקר בהמלצות מפה לאוזן של חברים ובני משפחה שלכם. תוכלו למצוא גם באינטרנט פרסומים אודות מגשרים מומלצים לתהליך גישור לפני גירושין. נומי יצחק הררי היא עורכת דין דיני משפחה ומגשרת מומלצת שתוכל לסייע לכם בפתרון קןנפליקטים זוגיים למיניהם לפני הגירושין. בגישור נומי יצחק הררי תוכל להציע לכם אפשרויות להסכמות הדדיות אודות רכוש, מזונות ומשמורת לדוגמא. נומי יצחק הררי פיתחה שיטת גישור ייחודית של 5 מפגשים בהם משולב הידע המשפטי וטכניקות מעולם הגישור כדי למצוא פתרונות לקונפליקטים בין בני הזוג, גם אם אין שיתוף פעולה מבן הזוג.

      נומי יצחק הררי: עורכת דין דיני משפחה ומגשרת זוגית

      נומי יצחק הררי היא בוגרת תואר במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ובעלת רקע תעסוקתי בעבודה סוציאלית, מה שמעניק לה יתרון לידע רחב בתחום המשפט ובעבודה מול לקוחות. היא בעלת רגישות רבה ללקוחות ומיומנויות טיפוליות – מה שמאפשר לה להעניק ללקוחותיה תהליך גישור יעיל לטובת כל המעורבים בו. נומי יצחק הררי תעשה הכל כדי להצליח לפתור קונפליקטים משפחתיים או קונפליקטים זוגיים במסגרת החוק, על מנת שתוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר עבורכם. גישור מוצלח הוא גישור בו מצליחים להבין מה צרכי הלקוחות ולפעול להגשמתם ככל האפשר.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה