Skip to main content

גישור משפחתי: מה זה אומר?

גישור משפחתי הוא גישור המיועד עבור פתרון סכסוכים משפחתיים, כגון סכסוכים בין קרובי משפחה למשל דודים או אחים אודות ירושה של קרוב משפחה שנפטר, סכסוכים בין בני זוג בתהליך גירושין, למשל אודות משמורת או דמי מזונות על הילדים או אי הסכמות בעריכת הסכם ממון לפני הנישואין. בכל מקרה של סכסוך משפחתי מומלץ לפנות אל גישור משפחתי בו המגשר ינסה למצוא פתרון באמצעות תהליך של הסכמה הדדית ופשרות שיוסכמו מול בני המשפחה. המגשר בתהליך זה מהווה יועץ המנסה למצוא פתרון של פשרה הדדית שתוסכם על כל הצדדים המעורבים בו.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היכן תוכלו למצוא מגשר משפחתי?

      מגשר משפחתי הוא יועץ אשר מנסה למצוא פתרון לסכסוך המשפחתי, באמצעות הסכם פשרה שיהיה מוסכם על כל הצדדים המעורבים בסכסוך המשפחתי, בעניין ירושה או בתהליך גירושין או בעת עריכת הסכם ממון וכדומה. תוכלו למצוא מגשר משפחתי באמצעות המלצות מפה לאוזן של מכרים שלכם, שנעזרו בעבר בהליכי גישור לפתרון סכסוכים וכן באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות למצוא פרסומים אודות מגשרים משפחתיים מומלצים. נומי יצחק הררי היא מגשרת משפחתית מומלצת ועורכת דין בעלת ניסיון של שנים בתחום דיני המשפחה, אשר תוכל לסייע לכם לייעוץ בתהליך גישור לפתרון סכסוך משפחתי. נומי יצחק הררי פיתחה שיטת גישור ייחודית לפתרון קונפליקטים בין בני זוג, בת 5 מפגשים המשלבת מיומנויות טיפול, מיומנויות גישור ומידע משפטי עדכני לשם הצלחת הגישור, גם כאשר אין שיתוף פעולה מבן הזוג. פנו אליה עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי!

      נומי יצחק הררי: עורכת דין ומגשרת משפחתית

      נומי יצחק הררי היא בהכשרתה עורכת דין מומחית בתחום דיני משפחה, והיא גם מגשרת משפחתית, אשר תוכל לייעץ לכם בגישור מקצועי. היא פיתחה שיטת גישור ייחודית וכן היא בעלת רקע מהעבר ומיומנות טיפול מתחום העבודה הסוציאלית, המעניקים לה יתרון מוסף בעבודה עם הלקוחות. היא בעלת תואר אקדמי מאוניברסיטת תל אביב במשפטים ומקצועיות רבה בערכית דין ותהליכי גישור מורכבים לפתרון קונפליקטים משפחתיים. אל תהססו, פנו כבר כעת אל נומי יצחק הררי לקבלת שירות יעיל עבורכם לגישור מוצלח ולפתרון הדדי אפקטיבי של הסכסוך המשפחתי.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה