Skip to main content

המלצות על עורכי דין לענייני משפחה: היכן תוכלו למצוא?

עורכי דין לענייני משפחה הם עורכי דין המתמחים בתחום ייחודי להם, בכל הסוגיות הקשורות לדיני משפחה. תוכלו למצוא המלצות על עורכי דין לענייני משפחה בקרב חברים ומכרים שלכם, שיוכלו להמליץ אודות עורכי דין מומלצים לענייני משפחה. 

אל תתפשרו ובחרו בטוב ביותר לעורכי דין מקצועיים שיוכלו לעזור לכם, בייעוץ ובייצוג הולם בבית המשפט.  חפשו גם באינטרנט ובפייסבוק, ותמצאו פרסומים אודות  עורכי דין מומלצים בדיני משפחה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      עורכי דין לענייני משפחה: מה תחומי ההתמחות שיוכלו לסייע לכם?

      עורכי דין לענייני משפחה הם בעלי התמחויות ייחודיות בכל מה שקשור ליחסים במשפחה וקונפליקטים הבאים לידי ביטוי בסוגיה זו. עורכי דין לענייני משפחה מתמחים בנושאים של גירושין, כגון היבטים של משמורת על הילדים ואופן חלוקת דמי המזונות. 

      נושאים נוספים בדיני משפחה הם: עריכת הסכמי ממון, חוקי צוואות וירושות, ידועים בציבור ועוד. אלו נושאים המיוחסים לתחום רגיש במיוחד, הכולל רגשות אמוציונליים בעקבות סכסוכים משפחתיים העולים על פני השטח, ודורשים מענה משפטי כדי לפתור אותם. 

      נומי יצחק הררי היא עורכת דין בעלת ניסיון של שנים רבות בתחומה, אשר נלחמה במסירות רבה עבור לקוחותיה,  להשגת הפתרון הטוב ביותר עבורם, בין כותלי בית המשפט. היא מסורה ומקצועית ותעשה הכל כדי להשיג את הצדק הראוי ללקוחות שלה בכל נושא בדיני משפחה.

      נומי יצחק הררי: עורכת דין לענייני משפחה

      נומי יצחק הררי היא עורכת דין מומחית בתחומה (תואר אקדמי מאוניברסיטת תל אביב במשפטים וניסיון רב בשירותי עריכת דין ללקוחות), היא בקיאה בידע המשפטי הנדרש בתחום של דיני משפחה, ותוכל לסייע לכם בכל שאלה או בקשה בתחום זה. היא גם מגשרת בעלת רקע תעסוקתי בעבר בתחום של עבודה סוציאלית. 

      הערך המוסף שלה טמון בכך שהיא פיתחה שיטת גישור ייחודית בת 5 מפגשים שמשלבת מיומנויות טיפוליות, מיומנויות גישור ומידע משפטי עדכני לצורך הצלחת הגישור, גם כאשר אחד מבני הזוג אינו משתף פעולה.

      הידע שלה מעולם העבודה הסוציאלית, הטכניקות ומיומנויות הטיפוליות שיש ברשותה מעולם הגישור והידע המקצועי שלה בעריכת דין, מעניקים לה יתרון בהענקת שירות איכותי ללקוחותיה, זאת כדי להשיג עבורם את היעדים שלהם לפתרון הקונפליקט המשפחתי ולסייע להם בתחום של דיני משפחה. 

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה