Skip to main content

כל התחום הזה של גישור הוא תחום שבעשור האחרון קבל תנופה משמעותית. זאת משום שהתברר עד כמה הכלי הזה של הגישור מסוגל לסייע לאנשים ולחסוך להם הרבה זמן וגם הרבה כסף. מעבר לכך מסייע הגישור בהורדת הלהבות והנמכת הדציבלים של המריבות והוויכוחים בין הצדדים, כך שהם מצליחים להגיע לפשרה שתסייע להם לסיים ביניהם את הסכסוך.

חשוב שנסייג שכל זה יהיה נכון בתנאי שבוחרים במגשר המומלץ, הנכון והמתאים לאותו מקרה ספציפי.

למה מומלץ להיעזר במגשר? איך מגיעים אל המגשר הכון? על מה חשוב לשים לב ואיך באמת תדעו שפניתם אל האדם הנכון?

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      המגשר – בגלל כל היתרונות

      כפי שכבר ציינו, רבים כבר מבינים היום את היתרון שבסיום הסכסוך בעזרת פשרה שתיעשה על ידי גישור מקצועי. 

      יש לכך מספר יתרונות.

      • יתרון כספי – הגישור מוביל לחיסכון משמעותי בהוצאות. זאת משום שבמקרים אשר בהם התיק מגיע אל שערי בית המשפט, הרי שמדובר יהיה בעלויות גבוהות במיוחד. הן תשלומי האגרות שהן אינן נמוכות והן העלויות של שכר טרחת עורכי הדין של כל אחד מהצדדים, הרי שמדובר יהיה בסכומים גבוהים לכל אחד מהצדדים. בהשוואה למגשר ששכרו הוא בהתאם למספר הפגישות וכן התשלום שמתחלק בין שני הצדדים.
      • מניעת נזקים – ככל שחלוקת הרכוש מתעכבת עד להכרעה של בית המשפט, הרי שנוצרים נזקים כספיים לשני הצדדים שמנועים לבצע פעולות כספיות שוות. הגישור היא פעולה מהירה שמשחררת תוך זמן קצר את שני הצדדים.
      • מניעה של הרעת היחסים בין הצדדים – כאשר ישנה מחלוקת שאינה פתורה, הרי שזה ייצור מתחים קשים בין הצדדים שרק יהרוס יותר את היחסים שגם כך עכורים. ההסלמה לא עושה טוב עם אף אחד ואם יש ילדים משותפים בתמונה הרי שמדובר יהיה באסון של ממש.

      מיהו המגשר המומלץ?

      אז הבנו עד כמה מומלץ ועד כמה כדאי ללכת על האפשרות של גישור. אך כאן חשוב לציין ולסייג. לא כל מי שהתמחה בתחום הגישור והוא מציע את עצמו לעבוד כמגשר הוא אכן האיש שיצליח לבצע את המשימה באופן מוצלח. כי על מנת שהגישור אכן ישיג את המטרה, חשוב לשים דגש על מספר נתונים בעת הפנייה אל המגשר.

      1. מקצועיות של המגשר – המגשר חייב להיות מקצוען שמכיר היטב את תחום הגישור והוא מסוגל להציע מענה מוצלח על בסיס ניסיון וידע מקצועי בתחום.
      2. מגשר שהוא עו"ד – כאשר מדובר בגישור בתחומים משפטיים, מומלץ לפנות אל מגשר שיש לו התמחות גם כעו"ד וזה המקצוע הבסיסי שלו. כך הוא ייטיב להבין את כל הנושאים לעומק ולבצע את הגישור בצורה הנכונה.
      3. מגשר שהוא גם עו"ס – זהו ערך מוסף שישדרג את השירות של המגשר.
      4. מגשר אדיב ובעל סובלנות – הגישור דורש הרבה סבלנות והרבה אורך רוח. חשוב לבדוק מראש כי אכן מדובר באדם שמסוגל להעניק את המענה מתוך אדיבות ואנושיות.
      5. מחיר – אחרי הכול חשוב לזכור גם את הנושא של העלויות. יש טווח רחב של מחירים ותעריפים בין המגשרים השונים ויש לתת את הדעת על בחירה נכונה של מגשר שלא ידרוש מחיר מופרז ביחס לאחרים.

      גישור דורש הסכמה

      חשוב לציין כי גם לאחר שברור לכם עד כמה נכון, כדאי ואפילו נחוץ להיעזר בשירות של מגשר, עדיין לא יספיק הרצון של אחד הצדדים. כי לצורך גישור חשוב שיהיה רצון הדדי בין שני הצדדים לסיים את כל העניין ברוח טובה בעזרת המגשר.

      עם זאת חשוב לציין שעורכת הדין נומי יצחק הררי מציעה מענה גם למקרים אשר בהם אחד מבני הזוג אינו מעוניין כלל להיכנס לתהליך הזה של גישור.

      הכירו את עורכת דין נומי יצחק הררי

      אז כפי שכבר הזכרנו. עורכת דין נומי יצחק הררי מציעה את שירותי הגישור גם לאנשים שלא זוכים לשיתוף פעולה מהצד השני. גם עם צד אחד אפשר יהיה לבצע את הגישור.

      מעבר לכך, השירות של עו"ד נומי יצחק הררי הוא שירות של מגשרת לצד מומחיות ומקצועיות של עו"ד במקצועה והתמחות גם כעו"ס. כל אלו מעניקים לה ערך מוסף בעבודה שנעשית במלוא המקצועיות, עם הרבה אחריות ועם הבטחה לתוצאות יעילות במיוחד בשטח.

       שווה בהחלט לנסות.

      פגישת ייעוץ 

      לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

        פגישת ייעוץ 

        לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

          עו"ד נומי יצחק הררי

          גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

          השאר/י תגובה