Skip to main content

ההחלטה אם לפרק את התא המשפחתי או לא נעשית מורכבת, במיוחד כאשר ישנם ילדים ברקע. החשש שהילדים ייפגעו יכול לגרום לזוגות לדחות את הליך הגירושין, אך לא תמיד הדבר נכון. כיום לזוגות שהחליטו לצעוד להליך גירושין בגלל פערים גדולים מידי ביניהם יש פתרון – גישור. 

איך הליך הגישור משפיע על הילדים?

לילדים יש זכויות וחשוב לשמור עליהן בצורה מלאה. ילד להורים גרושים זקוק לתא משפחתי יציב ושני הורים שיהיו שם בשבילו בכל מצב, על אף המגורים הנפרדים. הליך גישור יעיל יכלול בתוכו את זכויות הילדים, יתייחס למשמורת הילדים, לגישת החינוך הרצויה ועוד. בעניין הזה יידרש שיתוף פעולה מלא של בני הזוג כיוון שמדובר בעתיד ילדיהם.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      גישור המאפשר שני בתים ומשפחה אחת.

      גישור מסייע לבני הזוג להגיע להסכמה חשובה – קיומם של שני תאים משפחתיים עדיין מאפשר לילדים ליהנות מיציבות. באמצעות הדרכה נכונה ניתן לבנות שיתוף פעולה מלא בנושא הרגיש כל כך.

      מגשר טוב דואג לצרכי הילדים ושם אותם בראש סדר העדיפויות. במהלך הפגישה הילדים לא נוכחים, אבל המגשר ידע להבין מה הם ירגישו וכיצד המצב ישפיע עליהם. המגשר ידע לאפיין את השלכות הקונפליקטים של ההורים על ילדיהם, כך שהפתרון שיציע יכלול בראש ובראשונה את טובתם של הילדים.

      עורכת הדין והמגשרת נומי יצחק הררי שמה לנגד עיניה כמטרה את טובת הילדים. היא מבינה כי הפרידה של ההורים מטלטלת את עולמם. בכל הליך הגישור עו"ד הררי לוקחת בחשבון איך המצב ישפיע על הילדים, כאשר המטרה היא להגיע לשיתוף פעולה מלא בין ההורים בכל מה שנוגע לטיפול בהם. 

      עו"ד הררי היא בעלת תואר במשפטים ושני תארים בעבודה סוציאלית קלינית – מה שמאפשר לה לשלב בהליך הגישור את שני העולמות: מצד אחד את ההבנה שלה בנפש ומצד שני את הבקיאות שלה בענייני החוק. 

      עו"ד הררי תעזור לכם למצוא דרך להתמודד עם המורכבות של הפרידה, להגיע להסכמות ולשמור על תא משפחתי יציב. פנו אליה עוד היום והבטיחו את העתיד של ילדיכם ממחר ועד עולם. אז למה אתם מחכים?

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה