Skip to main content

דיני משפחה וירושה: מה כדאי לדעת?

דיני משפחה וירושה מיוחסים לדיני משפחה לסוגיות של גירושין, משמורת או מזונות, וכן היבטים של הסכם ממון, הכרה בידועים בציבור וכדומה. דיני צוואות וירושות הם גם מטופלים במסגרת דיני משפחה ועורך דין לדיני משפחה הוא איש המקצוע שיש לפנות אליו לסיוע בסוגיות מגוונות הקשורות בדיני משפחה. 

עורך דין דיני משפחה יוכל לייעץ לכם בנושאים משפטיים בדיני משפחה וגם לספק ליווי מקצועי עבורכם בהתנהלות מול בית המשפט.  עריכת צוואות או עריכת הסכמי ממון, וכן טיפול בסכסוכים משפטיים, למשל אי הסכמות בענייני משמורת או מזונות הילדים אז יש לפנות לעורך דין דיני משפחה לסייע בכך.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היכן תוכלו למצוא עורכי דין בדיני משפחה וירושה?

      אם אתם תוהים היכן תוכלו למצוא עורכי דין בדיני משפחה וירושה אז התשובה היא שתוכלו לבדוק המלצות מפה לאוזן על ידי מכרים ובני משפחה כדי למצוא אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם, והמלצות אלו יעזרו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבורכם. 

      חפשו גם באינטרנט וברשתות החברתיות המלצות אודות עורכי דין מומלצים בדיני משפחה כדי שיוכלו לייעץ לכם בכל שאלה או בקשה באופן הטוב ביותר. נומי יצחק הררי היא עורכת דין מנוסה ומגשרת, שתוכל לסייע לכם בנושאים הקשורים לדיני משפחה ולהעניק לכם ליווי מקצועי בבית המשפט, לפתרון כל סוגיה משפטית או סכסוך משפחתי הקשור בדיני משפחה.

      נומי יצחק הררי: עורכת דין ומגשרת זוגית

      נומי יצחק הררי היא עורכת דין ומגשרת המטפלת בנושאים של דיני משפחה וכן צוואות וירושות. נומי יצחק הררי עבדה בעבר בתחום של עבודה סוציאלית, מה שמעניק לה מיומנות טיפול ויתרון בעבודה מול לקוחות מגוונים. 

      בנוסף, היא בעלת תואר אקדמי מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, ובעלת ידע משפטי מעמיק בכל הנושאים של דיני משפחה, על כל מורכבותם וייחודם. נומי יצחק הררי תוכל לסייע לכם בסוגיות משפטיות לייעוץ והכוונה וגם לליווי משפטי בעת הצורך במקרה של סכסוכים ועימותים משפחתיים מגוונים הכלולים  בדיני משפחה. 

      יתרונה טמון בעובדה שהיא פיתחה שיטת גישור ייחודית בת 5 מפגשים המשלבת מיומנויות טיפוליות, מיומנויות גישור ומידע משפטי עדכני לשם הצלחת הגישור. צרו קשר כבר היום וקבלו שירות מקצועני  מנומי יצחק הררי!

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה