Skip to main content

לא מעט זוגות, אשר התחילו את הקשר באהבה גדולה וחלומות גדולים לעתיד, נתקלים בקשיים זוגיים לאחר זוגיות ארוכת שנים, ובוחרים להתגרש. בתהליך זה, הכרוך בכאב ומשבר אישי, יש לפנות אל עורך דין להסכם גירושין, על מנת לטפל בהליכים הנדרשים לסיום הנישואים ולסופו של הקשר הזוגי. עורך דין להסכם גירושין הוא עורך דין מיומן בתחומו, שיוכל לסייע לשני בני הזוג למצוא את הדרך הנכונה לסיים את הקשר הזוגי, תוך כדי כבוד הדדי, ושכל אחד מהצדדים יקבל את הטוב ביותר במסגרת הסכם הגירושין, ללא קיפוח על חשבון הצד השני בקשר הזוגי.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      מדוע צריך לפנות אל עורך דין להסכם גירושין?

      עורך דין להסכם גירושין הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה, כאשר בני זוג מבקשים להתגרש. לעיתים בסוגיות מורכבות של הקשר הזוגי ישנם אלמנטים נוספים שיש להתחשב בהם כגון הילדים. על רקע חלוקת רכוש וחלוקת הזמן עם הילדים, עולים לא מעט פעמים עימותים ואי הזכמות לגבי חלוקת הרכוש או חלוקת המשמורת על הילדים, בעקבות גירושין. במקרים כאלו חשוב לפנות אל עורך דין להסכם גירושין, אשר באופן אובייקטיבי, יוכל לסייע לבני הזוג בתהליך הגירושין ולסיימו ברוח טובה, וכמה שפחות עימותים, כעסים ואי הסכמות.

      מה היתרון שלי בשבילכם?

      מי לא שמע על הקלישאה של סיום נישואין באופן חיובי, וגירושין בחיוך? אבל זה אפשרי! אצלנו במשרדי עורכי הדין של נומי יצחק הררי, תוכלו לקבל שירותיו של עורכת דין או עורך דין להסכם גירושין, על מנת להגיע להסכם גירושין מיטבי ואיכותי, לטובתם של בני הזוג. מנהלת המשרד היא נומי יצחק הררי, עורכת דין ומגשרת שהיא גם עובדת סוציאלית, המעניקה באהבה גדולה שירות יעיל ללקוחותיה. אצלנו במשרד תוכלו לקבל משמורת משותפת מיטבית על הילדים ופתרון קונפליקטים, העולם במהלך הגירושין, בעזרת שירותי גישור לפתרון המחלוקות. פנו אלינו עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר או מענה לכל שאלה או בקשה, במסגרת הסכמי גירושין למיניהם, ותקבלו את השירות הטוב ביותר עבורכם, במסירות ובאהבה רבה למקצוע, על מנת שתהיו מרוצים!

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה