Skip to main content

מן הסתם, עורכי דין בעת ההליך המשפטי מרוכזים בכתבי הטענות ובהליך המשפטי, בחתירה לקבלת תוצאה משפטית הטובה ביותר עבור לקוחותיהם.

את תסקיר פקידת הסעד, לב ליבו של תיק המשמורת אשר מרבית השופטים מקבלים את המלצותיו, מותירים הם כאבן שאין לה הופכין.

ואילו אני, אשר במשך שנות עבודתי הרבות כעובדת סוציאלית, כתבתי תסקירים והדרכתי סטודנטים וצוותים הכיצד לכתוב תסקירים מייחסת לתסקיר פקידת הסעד חשיבות מכרעת!!!
המלצות תסקיר פקידת הסעד קובעות למי תינתן המשמורת.
ביכולתי להעלות את סיכוייהם של לקוחותיי לקבלת משמורת מלאה או משמורת משותפת תוך בניית אסטרטגיה וחליפה אישית המותאמת ללקוח.
לקוח אשר מעוניין במשמורת מלאה או במשמורת משותפת , תיבנה עבורו אסטרטגיה אשר תוביל אותו למשמורת בה הוא חפץ.

לעתים, הדבר מתבטא בהדרכת הלקוחות חודשים רבים טרם ההליך המשפטי בכדי ליצור עובדות חדשות אשר תוביל לתסקיר בעל המלצות התואמות את רצון לקוחותיי.
ראשית אדריך את לקוחותיי לפעילות ומעורבות רבה בחיי הילדים, לשם העמקת הקשר ובניית האמון (כאשר הדבר נדרש).
כך שכאשר פקידת הסעד תלקט את העובדות מן הילדים, גורמי החינוך ותוך כדי צפייה באינטרקציה של הילדים עם ההורה היא תתרשם מן הקשר החם והאוהב והמעורבות בחיי הילדים.
לעיתים, נדרש הלקוח להעתיק את מקום מגוריו לדירה אשר מתאימה לגידול הילדים והדרכתי נעשית לפרטי פרטים , עד למראה חדרי הילדים.
כן, הלקוח מקבל הדרכה טרם כל פגישה עם פקידת הסעד, על מנת שיצלח את התסקיר באופן החיובי ביותר.

העובדות החדשות אשר מלקטת פקידת הסעד מן המשפחה, גורמי החינוך והילדים יובילו את לקוחותיי להמלצות בעניין המשמורת להם הם חפצים.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה