Skip to main content

במצב בו כל זוג שלישי בישראל חווה הליך גירושין, חייבים לדעת כיצד לבצע זאת נכון. יעוץ מקצועי מאפשר לקצר את הפרוצדורה הלא נעימה, למנוע הוצאות כספיות ועוגמת נפש עבור בני הזוג והילדים המעורבים. 

הליך גישור שמבוצע באמצעות גורם מוסמך, מתפרש על פני מספר מפגשים שבסופו מגיעים לפשרה. בסוף ההליך חותמים בני הזוג על מסמך המסכם את ההסכמות בינהם. עם המסמך הם פונים לבית המשפט במטרה לתת להסכם תוקף של פסק דין.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      גישור גירושין, האם זה כזה פשוט?

      אם זה כזה פשוט מדוע לא כולם פונים להליך גישור מלכתחילה? חשוב להבין שגירושין מביאים עימם המון מטענים רגשיים, לא תמיד שני הצדדים מעוניינים בסיום הקשר. במצב בו צד אחד אינו מעוניין בפרידה, לעיתים הוא יסרב לשתף פעולה עם הליך של גישור. בנוסף, קיימים מקרים של מאבקי כח ממושכים המלווים במטענים קשים ומתחים. כל אלו יכולים לגרום לאחד מבני הזוג להתבצר בעמדתו ולא להסכים ללכת לגישור.

      עשה ואל תעשה.

      למרות הפערים שנוצרו בין בני הזוג, יש להגיע למפגשי הגישור מוכנים לפשרה. במרבית המקרים הוויתור יהיה הדדי מה שיאפשר לצדדים להתקדם. מגשר טוב ידע להציג את העובדות בצורה הנכונה ולהשתמש בכלים שיש לו על מנת לאפשר דיון פורה והסכמה.

      כאשר מעורבים ילדים, בייחוד ילדים קטנים חשוב להגיע לגישור כמה שיותר מוקדם. התערבות של מגשר, יכולה למנוע מריבות וסכסוכים עמוקים שיגיעו גם לעיני הילדים ויגרמו לנזקים ארוכי טווח.

      כאשר החלטתם על הליך גישור יש לבחור במגשר שיש לו ידע בענייני הדין הרלוונטיים אך גם תכונות ספציפיות. למשל אמפתיה. לא כל עורך דין ידע לגשר- מדובר במקצוע שדורש מיומנות רבה ויכולות שלא לכולם יש. 

      עורכת הדין הררי פיתחה שיטת גישור ייחודית בת 5 מפגשים, המשלבת את מכלול כישוריה הייחודיים. עו"ד הררי למדה עריכת דין ועבדה כ 12 שנה בעבודה סוציאלית. ניסיון זה מקנה לה מיומנויות טיפול, יחד עם ידע משפטי ומיומנויות גישור. כשתפנו לעו"ד הררי תבינו שהשכלה וניסיון זה דבר חשוב, אבל כשהוא מגיע עם ערך מוסף. אצלה תקבלו בנוסף, ייעוץ בלתי מתפשר בסדרה בת 5 מפגשים שתביא לפתרון מהיר ויעיל.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה