Skip to main content

המלצות על עורכי דין לענייני משפחה הם היבט חשוב כאשר אנו נדרשים למצוא עורך דין לענייני משפחה. המלצות הן דבר חשוב כדי להבין את איכותו וניסיונו של בעל המקצוע, כגון של עורך דין לענייני משפחה, ומומלץ לפנות לעורכי דין בעלי המלצות אישיות מלקוחות או עמיתים, כדי לקבל שירות איכותי ומקצועי, ברמה גבוהה. בהעדר המלצות על עורכי דין לענייני משפחה, קשה יהיה להבין ולהסיק תובנות אודות איכותו וטיב עבודתו של עורך הדין, בצורה מלאה. לכן מניסיון אישי על ידי המלצות מלקוחות או קולגות למקצוע, ניתן יהיה להסיק על כיצד עורך הדין מיישם את עבודתו והאם זה מתבצע בצורה יעילה שמשיגה תוצאות איכותיות ללקוחות.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      עורכי דין לענייני משפחה: מה תפקידם?

      המלצות על עורכי דין לענייני משפחה ניתן לקבל אצלנו במשרדי עורכי הדין של נומי יצחק הררי, עורכת דין ומגשרת ועובדת סוציאלית קלינית, שפרסמה תסקירים מגוונים, ובעלת הכרות טובה עם המערכת המשפטית והסוציאלית, כאחד. הכרות זו מעניקה עבורכם את השירות הטוב ביותר, במסגרת טיפול בדיני משפחה, דיני גירושין ועוד תחומים מגוונים שבהם המשרד מטפל, במקצועיות ובמיומנות רבה, ובאהבה ואדיבות רבה, ללקוחותינו. עורכי דין לענייני משפחה מטפלים בדרך כלל בסוגיות מגוונות הקשורות בדיני משפחה, כגון גירושין, צוואות וירושות, הסכמי ממון בין בני זוג, סוגיות של גישור למשל גישור בין בני זוג בתהליך גירושין, ניהול סוגיות של משמורת על ילדים במקרי גירושין, ועוד תחומים מגוונים, הנלווים אל התחום המרתק של דיני משפחה.

      מדוע לפנות אלינו לקבלת שירותי עורכי דין לענייני משפחה?

      אצלנו במשרד של נומי יצחק הררי תוכלו לקבל המלצות על עורכי דין לענייני משפחה, על ידי לקוחותינו ועל ידי הצוות המקצועי שלנו. משרדינו מנוהל על ידי עורכת הדין והמגשרת נומי יצחק הררי, והיא גם עובדת סוציאלית קלינית, היחידה בארץ עם הכשרות כה רבות באשת מקצוע אחת. כישוריה הרבים, בשילוב נסיונה המקצועי והמלצות רבות מלקוחותיה, מעניקים עבורכרם שירות מסור באהבה גדולה, ללקוחותיה, בכל התחומים, כגון בענייני גירושין ודיני משפחה.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה