Skip to main content

התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה: מתי מומלץ?

בכל מקרה בו אתם זקוקים לעזרה בתחום דיני משפחה, אז התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה יכול להיות פתרון מתאים עבורכם. 

עורך דין לענייני משפחה יוכל לעזור לכם בסוגיות של אי הסכמות אודות חלוקת משמורת או דמי מזונות בעת גירושין או חלוקת רכוש משותף לאחר גירושין. 

הוא יוכל לסייע גם בעריכת הסכמי ממון, כתיבת צוואות בנוסח רשמי מקצועי וכן לייעץ  בנושא של ידועים בציבור לזוגות החיים יחד ללא נישואין. כל מחלוקת בדיני משפחה ניתן להתייעץ אודותיה עם עורך דין לענייני משפחה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היכן למצוא עורך דין לענייני משפחה?

      עורך דין לענייני משפחה תוכלו למצוא בפרסומים מגוונים ברשתות חברתיות וברשת האינטרנט, ומומלץ לבחון עורכי דין מומלצים. 

      תוכלו למצוא עורך דין לדיני משפחה גם באמצעות המלצות מפה לאוזן של חברים ומכרים, לאנשי מקצוע מומלצים ומנוסים בתחום הרחב של דיני משפחה. 

      התייעצות עם עורך דין לענייני משפחה היא כדאית בכל מקרה של סכסוך משפחתי או רצון לעזרה וייעוץ מקצועי בתחום זה. 

      נומי יצחק הררי: עורכת דין לענייני משפחה ומגשרת זוגית

      נומי יצחק הררי היא לא רק עורכת דין בעלת ניסיון ומומחיות בתחום דיני משפחה אלא גם עסקה בעבר בעבודה סוציאלית- מה שמעניק לה מיומנויות טיפוליות וערך מוסף בעבודה עם לקוחות 

      היא תוכל לסייע לכם בכל שאלה, לייעץ וכן לספק ליווי מקצועי משפטי בין כותלי בית המשפט ומחוצה לו, למשל בתהליך הגישור הייחודי שפיתחה. 

      טכניקת הגישור הייחודית לפתרון קונפליקטים זוגיים של נומי יצחק הררי משלבת מיומנויות טיפול, מיומנויות גישור ומידע משפטי עדכני לשם הצלחת הגישור, למשל גם כאשר אחד מבני הזוג אינו משתף פעולה.

      נומי יצחק הררי היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, חברה באיגוד עורכי הדין בישראל ובעלת ידע משפטי נרחב בדיני משפחה. צרו קשר כבר היום לקבלת ייעוץ עבורכם בשירות אדיב ומקצועי. 

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה