Skip to main content

עורך דין אפוטרופסות, בתפקידו, הוא עורך דין המתמחה בהסדרת הפעולות החוקתיות למינוי של אפוטרופוס, שתפקידו להיות אחראי על אדם אחר, כגון על ילד או על קשיש, ותפקידו של האפוטרופוס הוא לדאוג לצרכיו של האדם עליו הוא אחראי, ולקבל החלטות אודותיו. עורך דין אפוטרופסות, בתפקידו, הוא עורך דין בעל מקצועיות לליווי ההליך של הגשת הבקשה לאפוטרופסות עד להשגת המינוי המיוחל לאפוטרופסות, לאנשים המבקשים זאת למען יקיריהם. עורך דין אפוטרופסות הוא הכתובת הנכונה כאשר מבקשים למנות אפוטרופוס לקשיש או לילד, אשר מסיבות מגוונות, אינם יכולים לקבל החלטות בכוחות עצמם או שאין להם אפוטרופוס חוקי שיוכל לעזור להם. בנסיבות אלו עורך דין אפוטרופסות יוכל לסייע בתהליך מינוי אפוטרופוס חלופי.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      למה צריך עורך דין אפוטרופסות?

      אחת השאלות הנפוצות היא מדוע צריך עורך דין אפוטרופסות? היתרון של עורך דין אפוטרופסות הוא בייצוג מקצועי עבור האדם המבקש אפוטרופסות על יקיריו, כגון על קשיש שמתקשה לתפקד בעצמו או על ילד קטין, ובכך ניתן להשיג שירות מיומן, עם הכרות מעמיקה של כל גורמי המקצוע המשפטיים בבתי המשפט, על מנת להשיג את אישור מינוי האפוטרופסות במהרה וביעילות מירבית. עורך דין אפוטרופסות יוכל לספק עצות מקצועיות לגבי אפשרויות מינוי האפוטרופוס, לפרקי זמן קצרים זמניים או לפרקי זמן ארוכים וקבועים, בהתאם לצורך של האפוטרופסות הנידונה. עורך דין אפוטרופסות גם יכול לתת את ההכוונה המקצועית ביותר, היות והוא מומחה בתחומו לענייני אפוטרופסות, על מנת להשיג את מינוי האפוטרופסות המבוקש, בדרך האפקטיבית ביותר.

      מדוע לפנות אלינו לשירותי עורך דין אפוטרופסות?

      אצלנו במשרדי עורכי הדין של נומי יצחק הררי, תוכלו לקבל עורך דין אפוטרופסות, שישמח לסייע לכם לאורך כל הדרך המקצועית, בשירות אדיב ומקצועי, ולייצג אותכם באופן דיסקרטי ואדיב, לאורך כל תהליך הגשת הבקשה לאפוטרופסות. אצלנו במשרד עורכי הדין, מנהלת המשרד היא נומי יצחק הררי, שהיא עורכת דין ומגשרת וגם עובדת סוציאלית קלינית, היחידה בארץ המשלבת את כל התחומים האלו במסגרת תפקידה. בכך תוכלו לקבל שירות מקצועי ומיומן אצל עורכת דין או עורך דין אפוטרופסות אצלנו במשרד. פנו אלינו עוד היום לכל שאלה או בקשה, ונשמח לעזור לכם.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה