Skip to main content

עורך דין לענייני ירושה הוא האדם הנכון לפנות אליו כאשר נדרשים לטפל בסוגיות משפטיותץ הקשורות בירושות, צוואות ועוד. במצב לא פשוט לאחר פטירת יקירנו, כגון פטירת הורים או אדם קרוב אחר לליבנו, ואז עולות סוגיות אפשרויות ניהול הצוואה או הירושה, ובשל המורכבות של היבטים אלו, הרי שהדבר הנכון הוא לפנות אל עורך דין לענייני ירושה כדי לטפל בסוגיות החוקתיות והמשפטיות הקשורות בניהול ירושות וצוואות. עורך דין לענייני ירושה יכול לטפל בצורה מקצועית בסוגיות מגוונות הקשורות לפטירה של אדם, החל מצווי ירושה ועד לפתרון מחלוקות בין היורשים שנותרו בחיים, ולגשר בין הצדדים, כדי לפתור מחלוקות.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      מדוע צריך עורך דין לענייני ירושה?

      כאשר אנחנו נאלצים להתמודד עם פטירתו של אדם אהוב, כגון של הורה, בן זוג או אדם קרוב אחר, אזי במקרים אלו עולות שאלות נוספות אודות הירושה והצוואה שהאדם המת השאיר אחריו. לעיתים עולות מחלוקות עם ני משפחה אחרים אודות תכני הירושה או הצוואה שהאדם המת הותיר אחריו, ועל רקע מחלוקות ואי הסכמות אלו נדרש לפנות אל עורך דין לענייני ירושה, כדי לפתור את המחלוקות. כך, למשל, כאשר הורה נפטר, ועולות מחלוקות בין הילדים של המנוח אז עורך דין לענייני ירושה יכול לטפל בסוגיות אלו לפי החוק ולפתור אותם או כדי לקבל צו ירושה, לאחר מותו של האדם. עורך דין לענייני ירושה יכול גם לטפל בסוגיות של מיסוי ירושה, שהוא ההיבט הכלכלי הנלווה לחלוקתו של העזבון של המנוח שנפטר.

      מדע כדאי לכם לפנות אלינו לקבלת שירותיו של עורך דין לענייני ירושה?

      אצלנו במשרד עורכי הדין של נומי יצחק הררי, תקבלו שירות מקצועי ואיכותי, במידה ואתם מחפשים עורך דין לענייני ירושה. נומי יצחק הררי, מנהלת המשרד, היא עורכת דין ומגשרת וגם עובדת סוציאלית קלינית, בעלת ניסיון מקצועי של שנים בתחומה. שירות מקצועי ואדיב אצלנו במשרד הוא היתרון שלנו על פני המתחרים, וכן מומחיות רבת שנים בתחומי הירושה, על כל היבטיהם. אל תהססו וצרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר עבורכם!

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה