Skip to main content

אחרי שנים רבות של אהבה, הורות וזוגיות מושלמת, לעיתים מגיעים למשבר הגורר אחריו תהליך גירושין ארוך ומייגע. אך זה לא חייב להיות תהליך כואב ומתיש,  וניתן ליישם תהליך גירושין ברוח טובה ובהסכמות הדדיות בין בני הזוג. לשם כך, עורכת דין ומגשרת היא הפתרון האידיאלי עבורכם, כדי לעבור בהצלחה תהליך גירושין, בתהליך משא ומתן מקצועי ואדיב, ולפתרון קונפליקטים ומשברים למיניהם, על ידי מגשרת מקצועית. אצלנו במשרדי עורכי הדין של עורכת הדין והמגשרת נומי יצחק הררי, תוכלו לקבל שירותי גישור על ידי עורכת דין שהיא גם עובדת סוציאלית קלינית, עם אהבה למקצוע, על מנת להשיג משמורת אידיאלית שתהיה מקובלת על ידי שני בני הזוג, למען השקט הנפשי שלהם ושל הילדים שלהם.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      עולם המשפט והגישור מול עולם העבודה הסוציאלית: שילוב בין העולמות

      אצלי במשרד עורכי דין נומי יצחק הררי, תוכלו לקבל את השילוב המושלם בין עולם העבודה הסוציאלית לבין העולם המשפטי והגישור בעזרתה של עורכת דין ומגשרת מקצועית. עורכת הדין נומי יצחק הררי היא עורכת דין ומגשרת מקצועית, היא למדה עבודה סוציאלית והיא גם עורכת דין ומגשרת מקצועית ומובילה בתחומה. השילוב בין העולמות המרתקים האלו מעניק ללקוחותיה שירות אפקטיבי ויעיל ביותר, על ידי עורכת דין שהיא גם עובדת סוציאלית קלינית, כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה. ההכרות עם שני העולמות של המשפט והגישור מול תחום העבודה הסוציאלית, מאפשר הכרות מעמיקה ומקצועית, על מנת להשיג את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות, במסגרת תהליך הגישור.

      מה היתרון שלי עבורכם?

      אני, נומי יצחק הררי, בעלת משרד עורכי דין מהמקצועיים בארץ, ואני בהכשרתי עורכת דין ומגשרת שהיא גם עובדת סוציאלית קלינית. השילוב והידע שלי מול כל התחומים המגוונים, מאפשרים ניסיון מקצועי להענקת שירות איכותי ללקוחות שלי, עם אהבה רבה למקצוע שלי, כעורכת דין ומגשרת בעלת ניסיון ומקצועיות רבה.

      פנו אליי עוד היום, במייל או בטלפון, ותקבלו הצעת מחיר במחירים הוגנים, ומעל לכל, בשירות מקצועי ואדיב, מכל הלב, לאורך כל הדרך המשותפת שלנו.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה