Skip to main content

ייפוי כוח מתמשך הוא ייפוי כוח שיכול לקבל כל אדם בוגר, מעל גיל 18 שנים, כאשר בהווה או בעתיד האדם הזה כבר לא יוכל לקבל החלטות באופן עצמאי על עצמו, מפאת מחלה או סיבה אחרת, המונעת ממנו את קבלת ההחלטות העצמאיות. ייפוי כוח מתמשך מאפשר לבעלי מוגבלויות, הצלולים בדעתם, המגישים בקשה לייפוי כוח, כדי שמערכת המשפט תמנה עבורם אדם אחר שיקבל בשמם החלטות רפואיות, למשל, כאשר הם כבר לא יוכלו לעשות זאת בעתיד, בשל מגבלות רפואיות או מגבלות פיזיות מגוונות, אשר ימנעו זאת מהם. לכן ייפוי כוח מתמשך מאפשר קבלת החלטות על ידי אדם אחר, בתחום הרפואי למשל, לטובתו של מבקש ייפוי הכוח, במצב בעתיד בו הוא לא יוכל לקבל החלטות אלו באופן עצמאי, ויהיה זקוק לעזרה של אדם אחר, שיקבל החלטות אלו בשמו.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      מדוע צריך עורך דין לייפוי כוח מתמשך?

      במקרים של רצון לקבלת ייפוי כוח מתמשך, חשוב לחתום על יפוי כוח מתמשך אך ורק בפני עורך דין שעבר התמחות והכשרה ייחודית לתחום זה, ושהוא גורם אובייקטיבי, המסוגל לנהל באופן נייטראלי את סוגיית ייפוי הכוח, ללא הטיות אישיות. עורך דין ייפוי כוח מתמשך הוא עורך דין היכול לערוך הסכמי ייפוי כוח מתמשך ללקוחותיו, ולהחתים אותם על ייפוי כוח זה, אותו הם מבקשים, באופן מקצועי ואיכותי, ללקוחותיו.

      מה היתרון אצלנו במשרדי עורכי הדין של נומי יצחק הררי בסוגיות של ייפוי כוח מתמשך?

      אצלנו, במשרדי עורכי הדין של נומי יצחק הררי, תוכלו לקבל שירותי קבלת ייפוי כוח מתמשך, לאורך כל ההליכים הנדרשים לאישורו, על ידי מיטב עורכי הדין המועסקים במשרד וכן בשירות אדיב ומקצועי על ידי מנהלת המשרד, נומי יצחק הררי, שהיא עורכת דין ומגשרת מקצועית וגם עובדת סוציאלית קלינית בהכשרתה, היחידה בארץ שהיא גם עורכת דין וגם עובדת סוציאלית קלינית. אצלנו תקבלו שירות מקצועי, מיומן ואדיב ביותר, באהבה גדולה למקצוע. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר עבור שירותי ייפוי כוח מתמשך, על ידי מיטב העובדים במשרדינו, ובניהולה המסור של נומי יצחק הררי.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה