Skip to main content

הליך גישור הוא הליך שנועד לפתור סכסוכים שונים, בין בני זוג, בין שותפים עסקיים, בענייני ירושות ועוד. הגישור הוא הליך משפטי שמאפשר במקרים רבים לסיים סכסוך מורכב בצורה של פשרה יעילה. באפשרות הליך גישור יעיל אפשר לחסוך זמן וכסף רב עבור הצדדים.

מה תפקיד מגשרת הגירושין?

המגשרת שנחשבת לגורם מקצועי הינה צד שלישי, לכן היא בלתי תלויה ומנהלת את ההליך בהגינות ותום לב. מגשרת יכולה להציע מניסיונה העשיר פתרונות איכותיים המסייעים להביא את הסכסוך לסיומו. מגשרת גירושין מומלצת תדע לתת מענה למגוון בעיות שצצות בהליך המורכב של סיום נישואין. בסיום הליך הגישור ינוסח הסכם מסודר שישמש כאישור עבור הערכאה המשפטית – מה שמקנה לו תוקף של פסק דין.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      בחירת מגשרת גירושין מומלצת.

      מגשרת מומלצת לענייני גירושין תראה תמיד את טובת המשפחה. אמנם ההורים הם אלו שמגיעים אליה לגישור, אך הרבה פעמים נמצאים ילדים ברקע ולכן יש לדאוג לטובתם. 

      באילו שלבים של הסכסוך ניתן להסתייע בשירות עורכת דין מגשרת?

      1. בכל שלב בו בני הזוג החליטו ליישב את הסכסוך בינהם בצורה מקצועית.
      2. בשלב בו הצדדים הגיעו לבית המשפט והשופט מציע לצדדים ללכת להליך גישור. 

      בכל שלב על הצדדים להסכים להליך ואין אפשרות להכריח אותם לבצע זאת. הדברים שנאמרים בהליך הגישור חסויים ונשארים בין בני הזוג למגשרת. יחד עם זאת, חשוב להבין שהליך גישור נכון באמצעות עו"ד מומחה הוא כלי משפטי יעיל  – מה שיאפשר למצוא פתרון גם למקרים הסבוכים ביותר.

      עורכת הדין נומי יצחק הררי היא בוגרת הפקולטה למשפטים ובעלת תארים מתקדמים בעבודה סוציאלית . היא שמה לנגד עיניה את טובת המשפחה כולה, כך ששילוב המיומנויות שרכשה מאפשרים למטופליה ליהנות מכל העולמות – מומחיות משפטית יחד עם גישה פסיכולוגית והבנה מעמיקה בצרכים האנושיים. 

      עורכת הדין והמגשרת נומי יצחק הררי מציעה לכם את מיטב הניסיון והידע שברשותה, זאת כדי ליישב את הסכסוך בצורה הנכונה תוך מיצוי הזכויות של הצדדים. לנגד עיניה של עו"ד הררי ניצבים טובת כל הנוגעים בדבר, בייחוד זכויותיהם וטובתם של הילדים. להבטחת שלום המשפחה שלכם היום ובעתיד פנו אליה. לא תצטערו.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה