Skip to main content

גישור כשמו כן הוא, גשר שמטרתו לגשר על פערים. פערים בין שותפים שהביא אותם לסכסוך, פערים בין בני זוג שהביא אותם להליך גירושין ועוד. אז מה עושים כאשר הפערים גדולים? כאשר יש מטענים, רגשות ומתחים, כמו בתחומים אחרים בחיים פונים לאיש מקצוע.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      מגשרת לענייני גירושין.

      מגשרת לענייני גירושין מאפשרת לזוגות שהחליטו לגבי פרידה לבצע זאת בדרך נכונה, ללא סכסוך מתמשך ומאבקי כח. היא יכולה לחסוך מהם שנים של תככים ומריבות בהם מעורבים בני משפחה וילדים ובעיקר – לחסוך נזקים נפשיים וכלכליים שיחמירו את המצב של בני הזוג וילדיהם.

      למי מתאים ההליך? חשוב להבין שגישור טוב יכול לפתור גם מצבי קיצון, אבל אם בני הזוג לא יפנו מיוזמתם להליך אין דרך להכריח אותם לעשות זאת. לכן גישור מתאים לבני זוג שהבינו שהפרידה אמנם נדרשת מכורח הנסיבות, אבל שיש לבצע אותה בצורה הנכונה. רצון אמיתי לישב את הסכסוך יכול להביא לקיצור ההליך ולמציאת פתרון והסדר הגון.

      ברגע שבני זוג הנמצאים בהליך גירושין קיבלו החלטה לללכת לגישור, בין אם זה על סמך דעתם או בהמלצת שופט, עליהם לבחור מגשרת לעינייני גירושין. לפני שפונים למגשרת חשוב לבדוק למי הולכים. האם כל עו"ד יכול להיות מגשר? האם מגשר ללא ידע במשפטים יכול להיות מקצועי? כל התשובות מיד.

      מה חשוב לדעת לפני שמתחילים הליך גישור?

      חשוב לבחור במגשרת בעלת תכונות מסויימות המאפשרות לה לעסוק בגישור. לדוגמא, מגשרת עם ידע בפסיכולוגיה או עבודה סוציאלית. בנוסף לכך, על המגשרת להיות עו"ד שמבינה בענייני גירושין, על כל ההיבטים המשפטיים והחוקים הנלווים להליך, זאת על מנת שתדע למצות את זכויותיהם של בני הזוג.

      עורכת הדין הררי משלבת את כל העולמות – הידע הרב שצברה בלימודי המשפטים ובעריכת הדין עם לימודיה ועבודתה כעובדת סוציאלית. שילוב המיומנויות שרכשה מקנה לה יכולת טיפול בגישור בשיטה ייחודית אותה היא פיתחה בעצמה. כאשר תפנו  לעו"ד הררי היא תבנה לכם תכנית גישור בת 5 מפגשים. באמצעות מפגשים ממוקדים היא תאפשר לכם להביא את הסכסוך לפשרה לשביעות רצון כל הצדדים. פנו אליה ותגלו את ההבדל.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה