Skip to main content

זוג שהחליט לגשת להליך גירושין לרבו אינו מודע למורכבות של המצב, החל מהשלב המשמעותי של קבלת ההחלטה ועד לפרידה הסופית. מדובר בדרך שדורשת מעבר משוכות רבות, במיוחד במשפחות שיש בהם ילדים הזקוקים למשמורת משותפת. אז איך מתחילים? איך עוברים את ההליך למרות הפערים וחילוקי הדעות? 

שאלות רבות מלוות את בני הזוג וכאשר לא מסכימים, הדרך לסכסוך קצרה. כשמעורבים משקעים ורגשות, המצב עלול להחמיר ולגרור אותם לבתי משפט ללא התקדמות משמעותית.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      גישור כפתרון למצבים מורכבים.

      בהליך גישור נכון ניתן לקצר תהליכים באופן משמעותי, להבין את הצדדים ולהגיע להסכמות שלוקחות בחשבון את כל הגורמים המעורבים. חשוב לדעת שכמעט תמיד הפתרון כולל וויתור ופשרה, אך הדבר נעשה בהסכמה ומתוך רצון להביא את המצב לסיום מוצלח. 

      במצבים מסויימים כשבני הזוג מגיעים לגישור הם לא רק מבינים אחד את השני, אל גם משתפים בדברים שלא עלו ביניהם לפני כן. כשיש הבנה יש אפשרות לחשב מסלול מחדש ולחשוב על פתרון מוצלח לשני הצדדים. 

      כל הליך גישור מתחיל בכך שבני הזוג בוחרים להגיע אליו, פשוט כי אי אפשר לחייב אותם לפנות לגישור. בכל הליך גישור מגיעים לשלב הסופי מתוך הסכמה הדדית. אין כאן כפיה של גורם מסוים. הכל נעשה בהסכמה, מתוך רצון ובצורה דיסקרטית. 

      אם אתם זוג שמבקש להגיע לגישור בשיטה ייחודי אתם מוזמנים לפנות לעורכת הדין הררי. הררי היא מגשרת במקצועה אשר צברה 12 שנות עבודה כעובדת סוציאלית, זאת בנוסף לידע המשפטי שלה. היא בנתה תכנית ייחודית בת 5 מפגשים, בהם היא מאפשרת לכל זוג לקבל את מיטב הפתרונות על בסיס ניסיונה רב השנים. עו"ד הררי יכולה לאבחן את הפרופיל הרגשי של כל צד בסכסוך ולהבין את מקור הבעיה, כך שהגישור יהיה יעיל, מהיר ואיכותי. פנו אליה וגלו פתרון שממנו כולם יוצאים מרוצים.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה