Skip to main content

ההחלטה לסיים קשר זוגי מגיעה במרבית המקרים מאחד מבני הזוג, כאשר לשני יהיה קושי להכיר בכך. הליך גישור יעיל יוכל לסייע לבני הזוג להבין אחד את השני ולהגיע להסכמה. מדובר בהליך שיכול לקחת זמן, בייחוד כאשר אחד הצדדים מתבצר בעמדתו. לעיתים ההסכמה תהיה על כך שמדובר בצעד בלתי נמנע, אך במקרים רבים במהלך הגישור והשיח הפתוח תגיע ההבנה שניתן לפתור את חילוקי הדעות.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      גישור בחירה חכמה.

      הליך גישור הכרחי כאשר זוג מבקש לסיים קשר, כאשר המגשר נחשב לצד שלישי נייטראלי. למגשר אין זיקה לצד מסויים או לערכאה שיפוטית, לכן יהיה לו קל יותר להוביל את הצדדים לפתרון נכון עבורם. ההתבוננות על המצב נעשית בצורה אובייקטיבית, תוך התחשבות בצורך האישי של כל אחד מהם ובילדים המשותפים שלהם. המגשר אינו שופט  – מה שאומר שואין באפשרותו להחליט עבור בני הזוג דבר ,או לחייב אותם לבצע החלטה מסויימת. כל הההליך מתבצע בהסכמה מלאה ובדיסקרטיות תוך התחשבות ברגשותיהם של בני הזוג. המגשר מאפשר לצדדים להבין אחד את השני, לצמצם את הפערים שנוצרו ולחתור לפשרה. 

      הסכסוך יכול לכלול ענייני כספים, חלוקת משמורת על הילדים, מגורים ועוד. כל אלו פתירים כאשר מעורב מגשר טוב ויש נכונות לסיים את הההליך. 

      איך לבחור מגשר לענייני גירושין?

      חשוב לבחור במגשר בעל הבנה בתחום דיני המשפחה ויכולות גישור מוכחים. על המגשר לדעת את כל ענייני החוק כדי לאפשר לכם למצות את זכויותיכם. כמו כן, כדי שההליך יצליח על המגשר לקנות את אמונכם, לתת לכם הרגשה נעימה של הכלה, אמפטיה ורצון אמיתי לפתור את הפלונטר. 

      עו"ד הררי היא בעלת רקע במיומנויות הטיפול, כך שהיא יודעת ליצור במהלך פגישות הגישור אווירת שיתוף ואמפתיה ולהבין את הנפש של הצדדים. אל תקלו בכך ראש – היכולת להבין ולרדת לשורש הבעיה יכולה לסייע רבות ולהביא לפתרון מהיר.

      עורכת הדין הררי תבנה לכם תכנית אישית ממוקדת – מה שיאפשר לכם להגיע לבית המשפט עם הסכמות הדדיות השיטה הייחודיתאותה פיתחה עוה"ד הררי משלבת טיפול וגישור, מה שמבטיח הליך גירושים מהיר ויעיל.  פנו אליה ותגלו שאפשר להתגרש ולהישאר חברים.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה