Skip to main content

מהו בעצם הליך גישור? 

הליך גישור הוא תהליך (שמבוצע על פני מפגש אחד או סדרת מפגשים) שמטרתו אחת – להביא את  הסכסוך המתמשך לכדי סיום בהסכמות ובדרכי נועם. הליך גישור מתבצע בסכסוכים שונים, כאשר הגישור הנפוץ והידוע ביותר הוא בין בני זוג המסיימים קשר נישואין. כאשר מדובר בנישואין שבהם מעורבים ילדים, יש לבצע את התהליך ברגישות רבה ובמקצועיות יתרה תוך התחשבות בכל הגורמים המעורבים. הליך גישור נכון יסתיים בהצלחה, כאשר בני הזוג יגיעו להסכמה ולפשרה ויחתמו על ההסכם הסופי הנכון עבורם ועבור הילדים.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      למה כדאי ללכת להליך גישור לפני גירושין?

      הליך של פרידה כולל בתוכו רגשות רבים, לכן הוא עלול לגרור את בני הזוג וקרוביהם לסכסוך מתמשך והוצאות כספיות רבות. פניה להליך של גישור יכול לחסוך לבני הזוג הרבה עגמת נפש. בתהליך גישור נכון מגיעים לפשרה ופועלים להביא את העניינים שבמחלוקת לפתרון בצורה מהירה. בכך חוסכים הליכים משפטיים, מתחים ומריבות חוזרות ונשנות. חשוב לזכור – ילדים שנחשפים לצדדים הפחות נעימים של הפרידה עלולים לחוות בעיות רגשיות, מה שידרוש לאחר מכן טיפולים פסיכולוגיים. זוג שמבין שכדאי להגיע להסכם ולא לפנות לעימותים בבתי משפט יפנה להליך גישור, מה שיאפשר להם לסיים את הפרידה בצורה נכונה במספר מפגשים בודדים. 

      מיומנות זה שם המשחק.

      הליך גישור יעיל דורש מיומנות רבה ויכולת הבנה מעמיקה של צרכי הצדדים. עורכת הדין נומי יצחק הררי הינה עו"ד מגשרת ובוגרת תארים מתקדמים בעבודה סוציאלית. היא פיתחה שיטת גישור ייחודית בת 5 מפגשים שמשלבת מיומנויות טיפול, מיומנויות גישור ומידע משפטי עדכני. השכלתה וניסיונה הרב של עו"ד הררי מאפשרים לה ליישב סכסוכים מורכבים ביותר, אפילו במצב בו אחד מבני הזוג אינו משתף פעולה.

      היתרונות של ידע נרחב בעבודה סוציאלית יחד עם ידע משפטי עושים את ההבדל, כך שהם הופכים את התהליך למהיר ויעיל עבור בני הזוג. שילוב המיומנויות של עו"ד הררי מאפשרים לה ליישב סכסוכי גירושין בדרך ייחודית, כולל טיפול במשברים שונים על שלל מורכבויותיהם. עו"ד הררי מקפידה ליישב את הסכסוך תוך מיצוי הזכויות של הצדדים, כך שכולם מרוויחים. פנו אליה וגלו שאפשר להתגרש יפה. 

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה