Skip to main content

לאחר שבני זוג קיבלו החלטה משותפת לגשת להליך גירושין, עליהם להבטיח שהתהליך יתנהל בצורה נכונה. כל אחד ממקרי הגירושין הוא סיפור בפני עצמו שמביא עימו תקופת חיים שלמה, מטענים רגשיים ועוד. המשמעות היא שבני זוג המעורבים רגשית יכולים להגיע לסכסוך עמוק המלווה באמוציות רבות. יתרה מזאת – הסכסוך יכול להשפיע על בני משפחה וילדים ולגרום למצב שבו כולם מפסידים. בחירה בהליך גישור תבטיח לבני הזוג טיפול נכון לבעייתם מסיבה אחת – הוא מנוהל על ידי צד שלישי מומחה וניטראלי אשר אינו מעורב רגשית. 

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      איך בוחרים מגשר בתל אביב?

      מכיוון שגישור הוא הכרחי בכדי לעבור את הליך הגירושין בצורה מוצלחת, בחירת המגשר חייבת להיעשות בצורה מושכלת. 

      המגשר צריך להיות מוסמך בתחומו, אך זה לא מספיק. הוא צריך גם להיות בעל תכונות אופי מסויימות וידע בפסיכולוגיה שיכול לתרום הרבה להליך, מה שיאפשר לו להבין את מהות הבעיה, להביע אמפתיה וליצור אווירת שיתוף חיובית. מומלץ לקבוע פגישת היכרות עם המגשר, פגישה שתאפשר לכם להתרשם ממכלול התכונות הבין אישיות שישפיעו על ההליך. 

      בנוסף, חשוב שהמגשר יהיה בעל הבנה ובקיאות בתחום ובדינים הנדרשים ובעל יכולות גישור מוכחות. רזומה עשיר מעיד על ארסנל של כלים לפתרון הבעיה ולא פחות חשוב – יכולת לנסח היטב את הסכם הגירושין עבור הערכאות השיפוטיות.

      אם אתם גרים באזור תל אביב רצוי שהמגשר יהיה מהאזור שלכם. קרבה תאפשר להגיע בקלות ובמהירות ללא עיכובים של נסיעה ארוכה ומתישה. כשמגיעים לפגישה רעננים ועם אנרגיות זה משפיע על התהליך עצמו.

      עורכת הדין נומי יצחק הררי מביאה עימה לא רק ידע במשפטים, אלא גם ניסיון של 12 שנה כעובדת סוציאלית- מה שמאפשר לה להבין לעומק את נפש האדם ואת מקור הבעיה. עוה"ד הררי פיתחה תכנית גישור ייחודית בת 5 מפגשים, תוכנית זו תאפשר לכם להגיע לתהליך ממוקדים ולקבל יעוץ מקצועי – מה שיוביל לסיום הקשר בצורה הנכונה עבור כל הצדדים המעורבים.  פנו אליה ותראו שאפשר גם אחרת.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה