Skip to main content

ייפוי כח מתמשך מאפשר לאדם בוגר מעל גיל 18 להחליט מי ינהל את ענייניו השונים, אבל רק החל מהרגע שבו הוא לא יהיה כשיר (אם וכאשר זה יקרה). אי הכשירות יכולה לנבוע מסיבות שונות אשר יקבעו על ידי גורם מוסמך. היתרון בכך הוא עצום – כעת בעודו צלול וכשיר קוגנטיבית לאדם יש אפשרות לשלוט על מצבו העתידי. 

ייפוי כוח מתמשך מאפשר להחליט על נושאים שונים בתחום האישי, הרפואי או הרכושי. דוגמא לנושא שניתן להכניס לייפוי הכוח זה עניין המגורים, למשל האם להמשיך לגור באותו מקום או לעבור למקום אחר. נושא אחר הוא ניהול הכספים – כיצד ינוהלו הכספים והנכסים ועל ידי מי? ייפוי הכוח יכול לכלול גם קבלת החלטות בריאותיות וניהול הקשרים המשפחתיים.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      מתי יופעל ייפוי הכח?

      ייפוי הכוח מופעל רק כאשר נקבע כי האדם אינו כשיר קוגנטיבית. הגורם המוסמך לקבוע זאת הוא פסיכיאטר או נוירולוג. רק לאחר קבלת חוות דעתם של המומחים ניתן להפעיל את ייפוי הכוח המתמשך . ייפוי כח יכול להיות מופעל באופן מיידי כאשר מדובר בעניינים הרכושיים, אך גם יכול לקבל תוקף רק כאשר האדם איבד את כשירותו ושיקול דעתו. 

       עו"ד עבור ייפוי כח מתמשך.

      עו"ד הררי מטפלת ומייצגת בהליכי מינוי והכנת ייפוי כח מתמשך והפקדתו אצל האפוטרופוס הכללי. הטיפול כולל הכנה והפקדה של מסמך והנחיות מקדימות עבור הבקשה למנות אפוטרופוס. 

      עורכת הדין נומי יצחק הררי מאמינה בדבר אחד – לכל אדם הזכות לחיות בכבוד ולממש את רצונותיו לפי ראות עיניו. לכן, במהות תפקידה היא תפעל בכל כוחה להנגשת זכויות וסיוע לכל מי שאינו מסוגל לכך. כשתגיעו אליה תבינו כי היא רואה את מקצועה כשליחות של ממש. פנו אליו והבטיחו עוד היום כי רצונכם יכובד גם בעתיד.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה