Skip to main content

עורך דין צוואה וירושה

כל העיסוק עם כתיבת צוואות הוא רגיש מעין כמותו. אנשים לא חשים בנוח כאשר הם באים לכתוב צוואה. אחרי הכול, אף אחד לא רוצה לחשוב על המים בהם הוא כבר לא יהיה כאן בעולם. אך מה לעשות שזה דרך העולם וכל אחד הנמצא כאן עלי אדמות לא יישאר לנצח. מוטב אם כן להיערך לכך כראוי ולא לדחוק את העתיד מתוך מחשבה שאם לא חושבים על זה, זה לא יקרה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      כותבים צוואה

      הדבר הנכון והחכם ביותר שכל אחד יכול למען ילדיו היא כתיבת צוואה. בעזרת הצוואה ידעו הילדים מה היה רצון ההורים ומה הם רצו שייעשה ברכושם לאחר מותם. הדבר יחסוך את חילוקי הדעות, הוא יחסוך את המריבות והוא ימנע הרבה חיכוכים בין הצאצאים.

      הצוואה למעשה עושה סדר כאשר ההורה אמור לפרט באופן הכי מדויק בדבר כל נכס הנמצא בבעלותו, איך וכיצד הוא יטופל ואיך וכיצד הוא יחולק בין הצדדים.

      איך כותבים צוואה?

      אז האמת היא שלא תמיד חייבים את הליווי ואת הסיוע של עורך דין לצורך כתיבת הצוואה ורבים הם האנשים שעושים את זה בלי עורך דין.

      הבעיה היא שצוואה כזו לא תמיד תעבור חלק במיוחד בגלל העובדה שאין לה כל תוקף חוקי. כך שהיא לא באמת תעניק את המענה הנכון, במקרים אשר בהם יתעוררו חילוקי דעות בין הצדדים.

      בגלל שזה יכול לקרות, חשוב לכתוב את הצוואה בעזרת עורך דין או לפחו בליווי שלו ל מנת שהצוואה תהיה בעלת תוקף חוקי מלא.

      עורך דין לענייני משפחה – זו הכתובת

      כאשר אתם מחפשים איש מקצוע לצורך כתיבת צוואה, עורך דין לענייני משפחה הוא זה שאמור לתת לכם את המענה. כאשר אתם נעזרים בעורך דין לענייני משפחה אתם יכולים להיות רגועים שאכן הצוואה תהיה בעלת התוקף החוקי הרצוי ועל כן היא גם תהיה חד משמעית בלי אפשרו לערער עליה או לריב בגללה.

      עורך דין נומי יצחק הררי שהיא גם עובדת סוציאלית תסייע לכם בכל מה שקשור לנושא של כתיבת צוואות.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה