Skip to main content

עורכי דין צוואות

כל הנושא של כתיבת צוואה הוא נושא רגיש ולא קל. אך אנשים שדואגים לצאצאים שלהם ורוצים לוודא שהם יידעו מה ואיך לנהוג לאחר מותם, מתגברם ל אי הנוחות המלווה את כתיבת הצוואה והם עושים את זה למרות ועל אף. 

כתיבת צוואה חייבת להיות בעלת תוקף חוקי. על מנת שהא תהיה כזו, חשוב לערוך אותה יחד עם עורך דין העוסק בתחום הזה של ענייני משפחה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      איך כותבים צוואה?

      אז איך כותבים את הצוואה? יש אנשים שכאשר הם באים לכתוב את הצוואה, הם מגיפים את כל התריסים בבית וכותבים את הצוואה בינם לבין עצמם וממהרים להטמין אותה במקום בו הוא לא ייראה ולא יימצא. הם עושים את זה כי הם מבינים שחשוב לכתוב את הצוואה אך ם חוששים שעצם כתיבת הצוואה תקרב את קיצם.

      אז דבר ראשון חשוב לנו להזכיר שיש כאלה הטוענים בתוקף שדווקא כתיבת צוואה היא סגולה לאריכות ימים. אם זה נכון או לא, קשה לבדוק אך יש באמירה הזו משהו מרגיע.

      דבר שני שחשוב לזכור הוא שכתיבת צוואה לא ממש קשורה ליום המוות ואנשים רבים כותבים צוואה עשרות שנים טרם מותם והם אף מספיקים לשנות אותה ולערוך בה עדכונים רבים מידי פעם.

      פונים אל עורכי דין צוואות

      כפי שכבר ציינו, חשוב לזכור שהדבר הכי חשוב הוא לכתוב את עורך הדין בעזרת איש מקצוע שיעניק תוקף לצוואה.

      לשם כך יש לפנות אל עורך דין לענייני צוואות שידע איך וכיצד להדריך את האדם בכתיבת הצוואה והוא גם יחתום שהצוואה נכתבה בנוכחותו. בבוא העת ידעו בני המשפחה על פי הוראת ההורה, לפנות אל עורך הדין או לחילופין, עורך הדין הוא זה שיפנה אליהם עם הצוואה שהותיר בידיהם ההורה המנוח.

      הצוואה מקלה על בני המשפחה

      כל העיסוק בירושה ובעיזבונות שמותירים אחריהם ההורים המנוחים הוא עיסוק מאוד קשה מהבחינה הרגשית. אם מתלווים וויכוחים ומריבות הסיפור הופך להיות מורכב שבעתיים.

      הורה שמשכיל להכין צוואה ברורה ומסודרת, עושה סדר ומסייע בכך לצאצאיו.

      עו"ד נומי יצחק הררי, היא הכתובת.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה