Skip to main content

עורך דין צוואות: מה כדאי לדעת?

עורך דין צוואות הוא עורך דין המתמחה בתחום של צוואות וירושות למיניהם. צוואה היא מסמך מסודר המפרט את אופן חלוקת נכסיו של האדם בין קרוביו לאחר פטירתו. בדרך כלל מחלקים בצוואה את הרכוש שווה בשווה בין בן הזוג לבין הילדים או אם בן הזוג נפטר, אז שווה בשווה בין הילדים. עריכת צוואה היא מסמך משפטי ולכן רצוי שיהיה ליווי של עורך דין צוואות במקרה של מימוש צוואה או טיפול בסכסוכים על רקע מימוש צוואות. עורך דין צוואות מטפל גם בצו קיום צוואות ועריכת צוואות מקצועיות.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היכן תוכלו למצוא עורך דין צוואות מקצועי ומיומן?

      עורך דין צוואות נדרש להיות בעל ידע משפטי רחב כדי לטפל בלקוחותיו על הצד הטוב ביותר בכל הנוגע לירושות וצוואות והוצאתם לפועל. בכל מקרה בו נדרש צו קיום צוואה או לערוך צוואה או לטפל בסכסוך משפחתי בעניין מימוש צוואה של הנפטר, מומלץ לפנות לעורך דין בתחום זה. תוכלו למצוא עורכי דין המתמחים בכך באמצעות המלצות מפה לאוזן של מכרים שלכם או באמצעות חיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות של עורכי דין מומלצים בתחום הצוואות. נומי יצחק הררי היא עורכת דין ומגשרת בעל ניסיון בפתרון סכסוכים משפחתיים כגון במקרי גירושין או במקרי מימוש צוואות וכן תוכל לסייע בעריכת צוואות באופן מקצועי.

      נומי יצחק הררי: עורכת דין צוואות וירושות

      אם אתם מעוניינים בליווי מקצועי לעריכת צוואה או זקוקים לצו קיום צוואה או מעוניינים לטפל בסכסוך משפחתי אודות מימוש צוואת הנפטר, אז פנו לנומי יצחק הררי, עורכת דין ומגשרת בעלת ניסיון רב בתחום של דיני ירושות וצוואות למיניהם. אם תרצו ליווי מקצועי אז רק אצל נומי יצחק הררי, מגשרת הנעזרת בטכניקות טיפול ייחודיות לפתרון סכסוכים ובעלת ידע משפטי רחב בדיני צוואות וירושות. ברשותה תואר מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, רקע מהעבר בעבודה סוציאלית, וניסיון של שנים בעבודה מול לקוחות שסייעה להם באדיבות ומיומנות ברמה גבוהה. אז אל תהססו, צרו קשר כבר היום לקביעת פגישת ייעוץ עבורכם!

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה