Skip to main content

עורך דין צוואות וירושות: מה זה אומר?

עורך דין צוואות וירושות הוא עורך דין המתמחה בתחום זה, על כל היבטיו. כך, למשל, עורך דין צוואות יוכל לסייע בכתיבת צוואה עם ניסוח מקצועי ומשפטי הולם. עורך דין צוואות וירושות יוכל גם לסייע להוציא צו ירושה במקרים בהם לא אותרה צוואה של המנוח שנפטר. סוגיות אלו לעיל ורבות נוספות הקשורות לצוואות וירושות למיניהם, מטופלות על ידי עורכי דין המתמחים בכך. עורך דין צוואות וירושות יציג ללקוחותיו את הידע המשפטי הקיים לפי החוק בנושא של צוואות ו/או ירושות, ולייצג את לקוחותיו מול בית המשפט, למשל במחלוקת אודות אופן חלוקת הירושה של המנוח בין יורשיו.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      כיצד תוכלו למצוא עורך דין צוואות וירושות שיסייע לכם?

      אם אתם מעוניינים למצוא עורך דין צוואות וירושות שיסייע לכם, מומלץ לבדוק, בשלב הראשון, המלצות אודות עורכי דין מומלצים בתחום זה. כדאי לבדוק המלצות ולפנות אל עורכי דין מקצוענים ואמינים, כדי שתקבלו שירות איכותי עבורכם. המלצות אלו תוכלו למצוא בעזרת המלצות מפה לאוזן של חברים ומכרים, או באמצעות בחינת חוות דעת אודות עורכי דין מומלצים בתחום זה, המפורסמים ברשתות החברתיות באינטרנט. בכל מקרה, האפשרויות למציאת עורכי דין מומלצים הן רבות, וכל מה שנותר לכם הוא למצוא את עורך הדין לצוואות וירושות, המתאים ביותר לכם. נומי יצחק הררי היא עורכת דין ומגשרת, שתוכל לסייע לכם בייצוג משפטי ובהענקת ידע אודות דרישות החוק, בתחום של צוואות וירושות.

      נומי יצחק הררי: עורכת דין ומגשרת מוכשרת לשירותכם!

      התחום של דיני צוואות וירושות דורש בקיאות וידע משפטי רחב אודותיו. עורכת הדין נומי יצחק הררי היא גם מגשרת וגם עסקה בעבר בתחום של עבודה סוציאלית, ומכירה היטב את דרישות החוק אודות דיני צוואות וירושות. יש ברשותה ניסיון רב בתחום המשפטי של דיני משפחה וכן דיני צוואות וירושות. נומי יצחק הררי היא בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, חברה באגודת עורכי הדין בישראל, ובעלת מומחיות וידע רב בתחומי התמחותה. אל תהססו, פנו אליה כבר כעת, כדי שתוכלו לתאם פגישת ייעוץ עבורכם.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה