Skip to main content

עורכי דין לענייני משפחה: מה זה אומר?

עורכי דין לענייני משפחה הם עורכי דין המתמחים בסוגיה המורכבת והרגישה של תיקי גירושין בין בני הזוג, בסוגיות המשפטיות הנלוות להליך זה. עורכי דין לענייני משפחה יוכלו לעזור לכם בסוגיות של גירושין וחלוקת הנכסים בין בני הזוג, פתרון מחלוקות אודות תשלומי מזונות ואודות חלוקת המשמורת על הילדים ומחלוקות רבות נוספות העולות מתוך תיק הגירושין. עורכי דין המתמחים בענייני משפחה יוכלו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה על מנת ליישב סכסוכים ומחלוקות בהתאם לחוק, ועל הצד הטוב ביותר, עבור כל המעורבים בתהליך זה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      היתרונות של שירות עורכי דין לענייני משפחה עבורכם!

      עורכי דין לענייני משפחה הם אנשי מקצוע בעלי הידע והמקצועיות בתחום של גירושין, ויודעים לטפל בסוגיות נלוות של חלוקת משמורת, מזונות, ידע משפטי בענייני גירושין וכדומה, הנלווים לתיקי גירושין. היתרון של הידע והמומחיות של עורכי דין לענייני משפחה, הוא חשוב כדי לסייע להם להעניק את השירות היעיל ביותר ללקוחות שלהם, במיוחד בתיקים המורכבים של גירושין. עורכך הדין והמגשרת נומי יצחק הררי היא עורכת דין לענייני משפחה, חברה באגודת עורכי הדין בישראל, ובעלת ניסיון רב בגישור ובתיקי גירושין של זוגות בישראל. 

      נומי יצחק הררי: עורכת דין מקצועית לענייני משפחה

      נומי יצחק הררי היא אחת מעורכות הדין והמגשרות המוכשרות ביותר בארץ, בעלת ניסיון רב בתחום העבודה הסוציאלית בו עסקה בעבר, ובעלת מומחיות בתחום הגישור ותיקי גירושין. יצחק הררי פיתחה שיטת טיפול ייחודית בת 5 מפגשים, המסייעת בדרכי טיפול וגישור, ליישוב מחלוקות למיניהם בין בני הזוג, גם כאשר בן הזוג לא משתף פעולה בהליך. היתרונות של נומי יצחק הררי בגישור כעובדת סוציאלית, מאפשר לה לשלב שיטות טיפול ייחודיות וכן להתמודד בהצלחה מול תסקיר פקידת הסעד, במקרה של סכסוכי משמורת, בשל יכולותיה בעבודה סוציאלית. אל תהססו, פנו כבר היום לנומי יצחק הררי, כדי שתסייע לכם לפתור מחלוקות בהליך הגירושין, ולמצוא פתרונות הולמים לסכסוכי משמורת למיניהם, בשילוב של גישור והידע המשפטי בעריכת הדין, להצלחה מרבית של פתרון המחלוקות.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה