Skip to main content

לא כל בוגר תואר במשפטים יכול להיות עו"ד מגשר בכלל ומגשר לעינייני גירושין בפרט. לתפקיד הייחודי הזה דרוש ידע רב, כישורים אישיים והבנת הדינמיקה הייחודית. 

על המגשר להיות בעל השכלה המשלבת תכונות אופי כדוגמת אמפתיה ויצירתיות. הדבר נחוץ כדי ליצור אווירה נעימה ומשתפת ויצירתיות בהצעת פתרונות. כאשר התכונות משולבות עם ידע נרחב בתחום המשפטי יהיה אפקטיבי ויתן תוצאה מספקת .

בנוסף לכך, בכל מה שקשור לגישור יש גם היביטים פסיכולוגיים. פסיכולוגיה מאפשרת להבין את עולמו הפנימי של האדם. האפשרות לראות מעבר למילים ולכוון לפתרון שעונה על צורך זו יכולת אישית. עו"ד מגשר מוצלח חייב שיהיו לו יכולות אישיות שיאפשרו לו להצליח בתפקיד ולהביא לפתרון משברים בהצלחה.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      אילו יתרונות מביאה עימה מגשרת הגירושין עו"ד נומי יצחק הררי?

      כאשר באים לבחור מגשר חשוב לבדוק חוות דעת ולדעת מה הרקע שלו. בבדיקה יש לעמוד על טיבו, להבין איזה ניסיון וסיפורי הצלחה יש מאחוריו. החיבור בין המגשר לזוג חייב להיות מיידי. על המגשר לקנות את אמונם ולאפשר להם להתבטא בחופשיות ובצורה נעימה ובטוחה. אמון הדדי חיוני כדי לצלוח את התהליך עד להסכמה.

      עורכת הדין נומי יצחק הררי מגשרת במקצועה שעבדה בעברה כעובדת סוציאלית וצברה ידע רב. הידע בטיפול משפחתי מסייע לה רבות כיום בתפקידה כמגשרת. התארים שלה במשפטים ועבודה סוציאלית נתנו לה מכלול כלים וכישורים, אשר מאפשרים לבצע את תפקידה בצורה מדוייקת יותר ויעילה. 

      עו"ד הררי פיתחה  תכנית אישית ממוקדת בת 5 מפגשים, בהם היא מביאה את הזוג לגישור מלא ולהסכמה הדדית. היא דואגת לשמור על התא המשפחתי עבור הילדים, לשמור על ביטחונם ועל מיצוי זכויות בני הזוג. מעוניינים בהליך גישור? עוד הררי תלווה אתכם מתחילת ההליך ועד למתן הגט. הידע הרחב ושילוב היכולות והמיומנויות שרכשה מאפשרים לה להגיע להסכמות גם במקרי גישור מורכבים.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה