Skip to main content

תל אביב נחשבת לאחת הערים המבוקשות בישראל, וגם שיעורי הגירושין בעיר זו הם לא מעטים. עורך דין הסכם ממון תל אביב הוא עורך דין המתמחה בתחום של הסכמי ממון בעיר תל אביב. עורך דין כזה מכיר את כל המוסדות המשפטיים בעיר וכן את אנשי הקשר המתאימים, על מנת לתת שירות של ארגון הסכם ממון באופן הטוב ביותר ללקוחות שלו. חשוב לפנות לעורך דין הסכם ממון המתמחה בעיר בה מבקשים לערוך הסכם ממון, מבחינת הנגישות לאנשי הקשר המתאימים וההכרות הטובה עם המערכת המשפטים, השופטים ועורכי הדין, הקשורים בתחום הסכמי הממון בעיר, כגון בתל אביב.

פגישת ייעוץ 

לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-992-9428

    פגישת ייעוץ 

    לא מתחילים הליך משפטי מבלי שבדקתם את זכויותיכם, להבין מה עומד לפניכם ובראש ובראשונה לבנות תכנית פעולה ממוקדת ואישית. לתיאום פגישת יעוץ פנו למשרדנו על ידי מילוי פרטים בטופס או בטלפון 050-9929428

      למה צריך עורך דין הסכם ממון?

      עורך דין הסכם ממון תל אביב הוא עורך דין המתמחה בתחום של הסכמי ממון בעיר תל אביב. חשוב לעשות הסכמי ממון בין בי הזוג לפני הנישואים שלהם, בעיקר בעיר מבוקשת וגדולה כגון תל אביב, בה שיעורי גירושין רבים, על מנת להסדיר עניינים כלכליים למיניהם. בכך יהיה ניתן למנוע סכסוכים כלכליים בין בני הזוג, אם הם יגיעו למצב של גירושין. כלומר הסכם הממון מטפל בסוגיה זו, אם תתרחש בעתיד, ובכך חוסך דאגות וכאבי ראש משני בני הזוג. עורך דין הסכם ממון במידה רבה רבה מאפשר את תחושת הביטחון הפיננסי של בני הזוג לעתיד שלהם, ובכך זה משפר ומחזק את הזוגיות עצמה, כי בני הזוג בטוחים בקשר שלהם, ולא יחששו לחתום על הסכם ממון, למען הבטחת עתידם הכלכלי והזוגי, כאחד.

      למה לפנות אלינו במשרד עורכי דין נומי יצחק הררי?

      אצלנו, במשרד עורכי דין נומי יצחק הררי, נומי יצחק הררי היא עורכת דין ומגשרת שהיא גם עובדת סוציאלית קלינית, היא עורכת הדין היחידה בארץ שהיא גם עובדת סוציאלית. היא מאמינה במסירות רבה בעבודתה, והיא רואה את עבודתה כשליחות על מנת להגשים את הרצונות של הלקוחות שלה. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר, עבור עורך דין הסכם ממון בתל אביב, ותקבלו שירות מקצועי ואדיב על ידי עורכת דין מומחית בתחומה, בתחום של הסכמי ממון.

      עו"ד נומי יצחק הררי

      גישור משפחתי, לשכת עורכי הדין. תואר ראשון במשפטים, LL.B ,אוניברסיטת ת"א. תואר שני M.A עם תזה בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר- אילן. תואר ראשון B.A בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת בר- אילן.

      השאר/י תגובה